Bondi Beach - Reisverslag uit Bondi, Australië van Charlotte & Eline - WaarBenJij.nu Bondi Beach - Reisverslag uit Bondi, Australië van Charlotte & Eline - WaarBenJij.nu

Bondi Beach

Door: Charlotte en eline

Blijf op de hoogte en volg Charlotte & Eline

26 September 2015 | Australië, Bondi

Hi there, people from Holland!

Nadat wij een aantal dagen in het hartje van Sydney hebben gezeten zijn wij verhuist naar Bondi Beach.

Na een week weer in een hostel te hebben geleefd en ja hebben overleefd (haha), zitten wij nu in een fijn appartementje recht tegenover zee en het mooie strand van Bondi Beach!
We delen het appartement met een andere, vriendelijke en relaxte man.

Afgelopen week was het weer in Bondi dramatisch, we hebben veel regen en veel wind gehad. Geen werk, geen buitenweer, dus een klein beetje vervelen.
Toch hebben we meestal wel weer iets te doen als dingen regelen, boodschappen enzovoort.

Vanaf aankomende week word het weer hier stukken beter en gaan we naar de zomerse temperaturen!
Bleu Mountains, surfen, sky diven staat inmiddels ook op de planning :-)

Aankomende maandag hebben wij allebei een sollicitatie gesprek in Darling Harbour, dit is echt een hele mooie plek in Sydney!
Op goed geluk, kunnen we gauw aan het werk, geld sparen, lekker weer en weer verder reizen. Toch staat het in onze planning om hier voor langere tijd te blijven, voor werk.

Dit was dan weer even een kleine update vanuit Australië.
We gaan nu koken, hutspot!
Het Nederlandse eten, ja dat missen we wel!

Cheers!!!

• 30 September 2015 - 09:33

Truus:

He kanjers! Al weer 3 weken 'onderweg', de tijd vliegt! Fijn dat het zo goed gaat. Nu nog snel een baantje!