Sydney central - Reisverslag uit Sydney, Australië van Charlotte & Eline - WaarBenJij.nu Sydney central - Reisverslag uit Sydney, Australië van Charlotte & Eline - WaarBenJij.nu

Sydney central

Door: Eline & charlotte

Blijf op de hoogte en volg Charlotte & Eline

13 September 2015 | Australië, Sydney

Onze eerste week in Sydney zit er al haast op. Morgen gaan we verhuizen naar Sydney central aangezien we nu in collaroy zitten wat best wel een gat is. Vandaag maar eens even de backpack op maat gemaakt en het ziet er werkelijk waar belachelijk uit Haha! Kijk bij onze foto's voor wat foto's van het opera house.
Onze eerste week is goed bevallen!
Sydney is echt een hele grote maar hele Mooie stad. De mensen zijn heel vriendelijk en we komen er toch wel achter dat wij al Nederlanders soms best wel lomp zijn. De sfeer in Sydney is gezellig. Tussen de middag lekker lunchen in het hyde park. Gezellige muziek van straat muzikanten en heerlijk weer natuurlijk.

Lieve reis groetjes van ons.

• 19 September 2015 - 10:21

Jan En Agnes Schurink:

Hoi Hoi Charlotte en Eline alles goed met jullie de waterpokken weer over?
    Ik las al dat het er erg mooi is dus nu reizen jullie weer verder een hele goeie reis geniet er van
    En ik blijf jullie volgen dikke kus van ons xxxxx